11 Mart 2013 Pazartesi

Postcrossing

Şu an elimde kartpostallar var, yazıyorum.

Birkaç gün önce çocukluğumdan tanıdığım, kendisini uzun süredir göremesem de blogundan takip ettiğim arkadaşım sokakkedisi'nin yazılarından birinde gördüm bu postcrossing denilen şeyi. Siteye üye olup tanımadığın başka üyelere kartpostal gönderiyorsun. Sen gönderdikçe başka insanlar da sana gönderiyor. Çocukluğumdan beri nereye gitsem, kartpostalları görüp birilerine göndermek istemişimdir. Ama zamane gençliği olarak atıverdiğimiz bir mesajı, mektupların yerini alan e-mailleri tercih ettiğimiz ortada. Yine de ne zaman okuduğum kitaplarda gelen kartpostallardan bahsedilse ya da birileri "send me a postcard" dese hep çok özenmişimdir.

Bu sebeple çocuklar gibi şenim şu an. Şansıma evde göndermekten hoşlanacağım, belki biraz eski ama güzel kartpostallar var. Adresleri aldım, yarın hepsini göndereceğim. Sonra bekleyiş dönemi gelecek. Arkadaşın yazdığına göre en geç 2-3 haftada ulaşıyormuş gönderdiğim kartpostallar. bana gelecek olanlar için şimdiden heyecanlıyım. Benim kartpostallarım gittikten sonra ve başkalarının bana gönderdikleri elime ulaşınca tekrar yazarım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder